30 października 2011

Coś dla Was :D

Hejka ! : )
Dziś obiecana notka z imagine (następna będzie o 1DCyberPunk - ale najpierw musi mi to Milena albo Kinia wytłumaczyć, bo sama tego nie ograniam)

Może tak jak zawsze zaczniemy o newsów i plotek ?

- Chłopcy chcą znów wyruszyć w świat ze swoim projektem 1DBringToMe ! Także chłopcy - czekam na Was w Polsce <3

- Trasa koncertowa chłopaków nazywa się UP ALL NIGHT, próby na nią zaczną się od następnego tygodnia ... :D

- Zdjęcie chłopców ze szpitala :



- Lou za czasów szkolnych :


ZDJĘCIE Z NOWEJ SESJI CHŁOPCÓW :


- Tweet Liama ♥ :


-BASIU ! <3
DZIĘKUJEMY CI STRASZNIE ZA REKLAME NASZEGO BLOGA I STRONY NA FACEBOOK'U !
RAKLAMA NASZEJ STRONKI<33
BIG LOVE ! <3


A teraz czas na IMAGINE :

# Dla Basi <3

Zayn : Kochanie, może pójdziemy na plażę?
Ty : Dlaczego chodzimy tam cały czas?
Zayn : Lubię patrzeć na Ciebie w bikini  *mruga* ♥

#Dla Weroniki <3

*Leżysz z Niallem na łące, patrzysz w gwiazdy*
Ty : Jakie to piękne ...
Niall : Wiem... *cały czas wpatrywał się w Ciebie* ♥

#Dla Klaudii <3

*woja na poduszki z Liamem*
Liam : Wygrany dostaje buziaka?
Ty : Okej!
*dwie minuty później*
Liam : Poddaję się, chodź tutaj! *przyciąga cie blisko do siebie i czule całuje* ♥

#Dla Darii <3

Ty : Harry, pójdziesz ze mną na zakupy?
Harry : Tylko jeśli będę mógł patrzeć jak się przebierasz *mruga*
Ty : To... idziemy? *całujesz go* ♥


# imagine

Zayn : Nudzi mi się!
Ty : Dokładnie wiem co powinniśmy zrobić *mrugasz i popychasz go na łóżko, Zayn się uśmiecha, a ty rzucasz na łóżko Monopoly*
Ty : No, a o czym Ty myślałeś kochanie? *całujesz go* ♥

# imagine

*Louis cię przytula*
Louis : Wiesz.. Każdego dnia przytulam setki dziewczyn ale dopiero będąc w Twoich ramionach wiem, że w tym miejscu chcę być już zawsze ♥

IMAGINE PISAŁA DLA WAS KINIA ♥ - ODE MNIE DOSTANIECIE DZIŚ NA FACEBOOK'U GDYŻ JESTEM U BABCI I NIE MAM ICH PRZY SOBIE -.-

Znów dziekujemy za tyle wejść na tym blogu i zaparaszamy na nasz facebookowy fanpage : ONE DIRECTION POLSKA ♥

Skoro już tak wszystkim dziękuję. To podziękuję również Kini ! ♥ Za pomoc w prowadzeniu stronki i za założenie tego bloga, ogólnie za wszystko ! Jesteś kochana ! ♥ MUCH LOVE !

KONIEC ! PS. Koło 22 spodziewajcie się imagine ode mnie na facebooku ; )
DO NAPISANIA ! ♥

4 komentarze:

  1. super imagine! :D mogłabym prosic z Niallem dla mnie na fb? i w ogóle to kocham ten blog <3 buziaki :** Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne imagine ;> Uwielbiam waszego bloga ;) A ja mogłabym prosić z Lou na fb? ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) swietne imagine :) a ja po raz drugi nie dostalam imagine z dedykacja...:(

    OdpowiedzUsuń